لیزر موهای زائد توسط دستگاه soprano ice platinum

>> لیزر موهای زائد با دستگاه سوپرانو آیس پلاتینوم

دستگاه سوپرانو آیس پلاتینوم برای رفع موهای زائد از لیزرهای آلما استفاده می کند که با تکنولوژی SHR ساخته شده است. این تکنولوژی جدید، کامل ترین و موثرترین سیستم برای لیزر موهای زائد است.   لیزر موهای زائد soprano ice platinum     این دستگاه شامل 3 نوع متفاوت از امواج لیزر می شود که هر کدام عمق خاصی از بافت های زیرین پوست را نشانه می گیرند و در ترکیب با یکدیگر، فولیکول موهای زائد را نشانه می گیرند. دستگاه سوپرانو آیس پلاتینوم برای انواع مختلفی از موهای زائد بیماران قابل استفاده است. دستگاه سوپرانو آیس پلاتینوم شامل تکنولوژی های زیر می شود :   لیزر موهای زائد توسط دستگاه soprano ice platinum

 

1 - تکنولوژی الکس :

تکنولوژی الکس با امواجی به طول 755 نانومتر، بسیار قدرتمند عمل می کند و استفاده از دستگاه سوپرانو آیس پلاتینوم را برای موهایی با جنس و رنگ متفاوت، مخصوصا برای موهای روشن و کم پشت میسر کرده است.

2 -  تکنولوژی دایود :

تکنولوژی دایود با امواجی به طول 810 نانومتر به عمق فولیکول های مو نفوذ می کند. امواج دایود، قدرت زیادی دارند و با سرعت زیادی وارد پوست می شوند.

3 - تکنولوژی یاگ (YAG) :

تکنولوژی یاگ با طول موج 1064 نانومتر، عمیقا در فولیکول های مو نفوذ می کند و برای افرادی که پوست تیره ای دارند هم بسیار مناسب است. دستگاه لیزر سوپرانو آیس پلاتینوم می تواند رنگدانه های سیاه را در بین فولیکول های مو نشانه بگیرد و هر چه موها ملانین (رنگدانه های تیره) بیشتری داشته باشند، نتایج لیزر هم موثرتر خواهد بود.

>> فواید دستگاه سوپرانو آیس پلاتینوم

  1. بدون درد
  2. عملکردی عالی برای انواع پوست و رنگ های مختلف مو
  3. بدن نیاز به دوره استراحت
  4. جلسات سریع و آسان لیزر
  5. موثر برای بخش های مختلف بدن

>> آمادگی برای لیزر موهای زائد با دستگاه سوپرانو آیس پلاتینوم

- از روز قبل یا صبح روزی که می خواهید موهای زائدتان را لیزر کنید، لطفا موهایتان را شیو کنید؛ اگر بدون شیو به کلینیک بیایید، نمی توانیم از دستگاه لیزر بر روی بدن شما استفاده کنیم. - دو روز قبل و بعد از لیزر موهای زائد با دستگاه سوپرانو آیس پلاتینوم، حمام آفتاب نگیرید و در معرض نور خورشید هم نباشید. - هر روز از کرم ضد آفتاب با اس پی اف 30 استفاده کنید. - از کندن موها با موچین و استفاده از وکس و لایه بردار تا 6 هفته قبل از لیزر خودداری کنید. - از کرم های موبر تا 1 هفته قبل از لیزر استفاده نکنید. - از کرم های برنزه هم تا 2 هفته قبل از لیزر استفاده نکنید.

>> مراحل لیزر موهای زائد با دستگاه سوپرانو آیس پلاتینوم

  1. پوست بیمار ضدغفونی و تمیز می شود
  2. عینک مخصوص لیزر به شما داده می شود
  3. برای محافظت از لایه سطحی پوست و عملکرد بهتر دستگاه لیزر بر روی پوست، ژل روی پوست شما زده می شود
  4. دستگاه سوپرانو آیس پلاتینوم بر روی پوست گذاشته می شود و توسط متخصص یا تکنیسین ها در جهات مختلفی از پوست تکان داده می شود تا فولیکول های مو را در آن بخش تضعیف کند
  5. بعد از اتمام لیزر، ژل از روی پوست شما تمیز می شود.

>> عوارض بعد از لیزر موهای زائد با دستگاه سوپرانو آیس پلاتینوم

بعد از لیزر پوست شما کمی قرمز می شود و یا اینکه مقداری حساسیت در روی پوست به چشم می خورد. کرم آلوئه ورا، راهی عالی برای تسکین پوست و کاهش حساسیت آن است. برای محافظت از پوست خودتان حتما بعد از لیزر از ضدآفتابی با اس پی اف 30 یا 50 استفاده کنید.

>> نتایج لیزر موهای زائد با دستگاه سوپرانو آیس پلاتینوم

بعد از لیزر، موهای زائد با سرعت های متفاوتی در روی پوست رشد می کنند ولی حداقل تا 3 هفته بعد از لیزر، خبری از موهای زائد نیست. بعد از 5 الی 19 روز، ریزش موهای زائد اتفاق می افتد. در طول جلسات لیزر، موهای زائد به تدریج ضعیف می شوند و می ریزند؛ سرعت رشد موهای زائد هم آهسته تر از قبل می شود.

>> آیا لیزر موهای زائد با دستگاه سوپرانو آیس پلاتینوم واقعا بدون درد است؟

دستگاه سوپرانو آیس پلاتینوم با تکنولوژی منحصر به فردی که دارد، لیزری بدون درد را برای بیمار فراهم می کند. سیستم انرژی حرارتی خاص این دستگاه در عین حال که باعث رفع موهای زائد می شود، هیچ آسیبی به بافت های اطراف نمی رساند. تکنولوژی ICE هم سطح پوست را خنک می کند تا از سوختگی سطحی جلوگیری کند و در نتیجه بیمار هم احساس درد نمی کند.

>> بیماران برای لیزر موهای زائد خود با دستگاه سوپرانو آیس پلاتینوم به چند جلسه نیاز دارند؟

تعداد جلسات لازم برای لیزر موهای زائد با دستگاه سوپرانو آیس پلاتینوم، به پوست و نوع موهای زائد بیمار بستگی دارد و نتایج نهایی لیزر بعد از 6 الی 8 جلسه مشخص می شوند.

>> جلسات لیزر موهای زائد با دستگاه سوپرانو آیس پلاتینوم چقدر طول می کشد؟

 دستگاه سوپرانو آیس پلاتینوم سریع ترین سیستم را برای لیزر موهای زائد دارد و مدت زمانی که در هر جلسه نیاز دارید، به رنگ پوست بیمار، نوع مو و بخش هایی که قصد لیزر را دارید بستگی دارد. زمان هر جلسه می تواند از چند ثانیه برای بخش های کوچکتر مثل قسمت بین بینی و لب ها (یا بالای لب ها) تا 8 دقیقه برای پشت بدن را شامل بشود.

>> آیا می توان در فصل تابستان هم از دستگاه سوپرانو آیس پلاتینوم برای لیزر موهای زائد استفاده کرد؟ 

دستگاه سوپرانو آیس پلاتینوم به روش خاصی بر روی رندگدانه های پوست تاثیر می گذارد و می توان در هر فصلی از سال از این دستگاه استفاده کرد؛ بنابراین استفاده از دستگاه سوپرانو آیس پلاتینوم برای پوست های برنزه هم محدودیت خاصی ندارد. تکنولوژی SHR در برابر نور خورشید از آسیب پذیری کمتری برخوردار است.

>> آیا استفاده از دستگاه سوپرانو آیس پلاتینوم برای پوست های تیره بی خطر است؟  

رنگدانه های پوست تیره نسبت به حرارت لیزر بسیار حساس هستند ولی دستگاه سوپرانو آیس پلاتینوم ثابت کرده است که برای پوست های تیره هم مناسب است. تکنولوژی SHR، به تدریج پوست را گرم می کند و تا زمانی گرم می شود که انرژی حرارتی لازم به فولیکول موهای زائد برسد؛ به خاطر همین تکنولوژی SHR ایمن ترین لیزر برای بیمارانی است که پوست تیره ای دارند. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیزر موهای زائد خود م نمایید. جهت مشاوره با شماره 02144067005 تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.       

کلینیک پوست و مو رز


کلینیک پوست و مو رز لیزر ,دستگاه ,موهای ,پوست ,زائد ,سوپرانو ,موهای زائد ,دستگاه سوپرانو ,لیزر موهای ,برای لیزر ,پلاتینوم برای ,لیزر استفاده نکنید ,توسط دستگاه soprano منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فروشگاه اینترنتی شاپ × المیـــــــرا فـرحــــــی × سیستم های تصفیه آب خانگی و تصفیه آب صنعتی دل و روده ی افکارم طراحی کمپانی کسب درآمد حلال اینترنتی کارتونت آسان و زودبازده پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان تازه یاب مطالب تفریحی