10 نکته که باید پیش از کاشت مو در نظر داشته باشیم

>> نکات پیش از کاشت مو :

کاشت مو به بیمارانی پیشنهاد می شود که موهایشان دچار ریزش شدیدی شده است و یا طاس شده اند. از بین این دسته از بیماران بخاطر هزینه نسبتا بالای کاشت مو، فقط تعداد کمی به نزد متخصص های با مهارت مراجعه می کنند.   پیش از کاشت مو   بعضی از انواع الگوی های طاسی در بین ن و مردان، با داروهای ضد ریزش قابل درمان است ولی اگر ریزش مو بخاطر ژنتیک باشد، استفاده از داروها تاثیر چندانی ندارد و کاشت مو تنها راه حلی است که می تواند به طاسی پایان بدهد. قبل از کاشت مو، 10 کار وجود دارد که باید انجام بدهید :   پیش از کاشت مو

 
  1. بررسی علت ریزش مو

قبل از کاشت مو، باید علت ریزش موها مشخص بشود. در بیشتر مردانی که موهایشان ریزش دارد، علت آن آلوپسی آندروژنیک ارثی است که با نام الگوی ریزش مردانه هم شناخته می شود. کاشت مو، درمان دائمی آلوپسی آندروژنیک است. علت ریزش مو ممکن است استرس، رژیم غذایی نامناسب و غیره هم باشد.

  1. بررسی نوع پوست و مو

پوست و مو توسط متخصص بررسی می شود تا با توجه به نوع پوست و مو، مناسب ترین روش برای کاشت موی بیمار انتخاب بشود. پوست سر بیماران از نظر قابلیت ارتجاعی تفاوت های زیادی با یکدیگر دارد؛ معمولا هر چقدر قابلیت ارتجاعی پوست سر بیشتر باشد، درصد موفقیت کاشت مو هم بیشتر می شود.

  1. سن

الگوی ریزش مو قبل از کاشت مو باید به طور دقیق بررسی بشود. به بیشتر مردان جوانی که زیر 25 سال سن دارند، دارو داده می شود و خوشبختانه در سنین کم، تجویز دارو تا حدودی موثر است. نکته بعدی که با توجه به سن بیمار مشخص می شود، طرح موهایی است که قرار است کاشته بشوند. بیمارانی که از الگوی ریزش موهای خود رنج می برد، به احتمال زیاد همچنان با گذشت زمان موهای خود را بیشتر از دست می دهند. متخصص برای طراحی موهای کاشته شده، جدا از سن به صورت بیمار هم توجه می کند.

  1. کاندید مناسب برای کاشت مو

قبل از کاشت مو، ابتدا باید مشخص بشود که کاندید خوبی برای کاشت مو هستید یا خیر. کسانی که به تازگی دچار ریزش مو شده اند، سن پایینی دارند، ریزش موهایشان مقطعی است و بیماری های خاصی دارند، کاشت مو پیشنهاد نمی شود.

  1. بدست آوردن اطلاعات در مورد مشکلات و عوارض کاشت مو

پیش از کاشت مو، در مورد مشکلاتی که بعد از کاشت مو خواهید داشت باید اطلاعات بیشتری بدست بیاورید. در جلسه مشاوره، از متخصص بخواهید که برای شما در مورد عوارض احتمالی و اثرات جانبی کاشت مو توضیح بدهد. بسیاری از عوارض ها موقتی هستند و شما باید صبور باشید تا در عرض چند روز برطرف بشوند. انتخاب متخصص کاربلد هم در کاهش ایجاد عوارض بعد از کاشت مو نقش مهمی دارد. جدا از صحبت با متخصص، می توانید در مورد عوارض کاشت مو در اینترنت هم مقالاتی را بخوانید؛ وب سایت کلینیک رز مقالات زیادی بسیاری دارد که در مورد مسائل مربوط به کاشت مو، مطالب مفیدی را به شما ارائه می دهند.

  1. درصد موفقیت در کاشت مو

درصد موفقیت در کاشت مو به فاکتورهای زیادی بستگی دارد؛ مثلا در افرادی که سیگار نمی کشند، 95 الی 98 درصد از گرافت ها با موفقیت رشد می کنند ولی در افراد سیگاری بخاطر اثرات مخرب نیکوتین، احتمال موفقیت کاشت موهایشان خیلی پایین است پس بهتر است برای بالا بردن درصد موفقیت کاشت مو، چند هفته قبل از کاشت مو سیگار را ترک کنید. قبل از کاشت مو از سرتان به خوبی نگه داری کنید و با شستشوی منظم به فولیکول ها آب رسانی کنید. البته میزان موفقیت به مراقبت های بعد کاشت مو هم بستگی دارد و لازم است بیمار به تمام دستورات متخصص در مورد قبل و بعد از کاشت مو عمل کند.

  1. روشی که برای کاشت موی بیمار انتخاب می شود

متخصص با بررسی وضعیت موهای بیمار و میزان ریزش، یک یا چند تا از روش های کاشت مو را برای شما انتخاب می کند. روش های کاشت مو با یکدیگر تفاوت هایی هم دارند؛ مثلا تفاوت اصلی روش های FUT و FUE در نحوه استخراج فولیکول های مو از پشت سر است. بیمارانی که کاشت مو انجام می دهند، نسبت به اسکارهای باقی مانده روی سرشان (در اثر برداشت فولیکول ها) بسیار حساس می شوند و تمایل دارند که با بلندتر کردن موهایشان این اسکارها را بپوشانند ولی در بعضی از روش ها تا بازه زمانی خاصی نمی توانید موهایتان را بلندتر کنید؛ بخاطر همین در مورد تمام جوانب کاشت موی طبیعی را باید بررسی کنید.

  1. آمادگی ها و مراقبت های قبل از کاشت مو

قبل از کاشت مو، متخصص از بیمار می خواهد که از انجام یک سری فعالیت ها و یا مصرف داروها خودداری کند تا شاهد عوارض کمتری در حین کاشت مو باشد. البته این آمادگی ها و مراقبت ها فقط به قبل از کاشت مو مربوط نمی شود، بلکه بعد از کاشت مو را هم در بر می گیرد. در بعضی از روش های کاشت مو مثل روش FUT، بیمار باید قبل از کاشت مو رژیم غذایی سختی را رعایت کند زیرا روش FUT پیچیدگی های خاصی دارد. از جمله آمادگی های قبل از کاشت مو می تواند شامل عدم مصرف الکل، سیگار و قلیان باشد.

  1. برآورد هزینه کاشت مو

هزینه، فاکتوری است که قبل از کاشت مو باید آن را در نظر بگیرید. کاشت مو معمولا فرآیند پرهزینه ای است. هزینه کاشت مو به فاکتورهای زیادی بستگی دارد؛ در جلسه مشاوره کاشت مو، متخصص بر اساس نوع روشی که برای کاشت موهای شما انتخاب می کند، ابزارها و دستگاه ها، تعداد فولیکول های گرفته شده از بخش اهدا کننده، تعداد فولیکول های کاشته شده در بخش پذیرنده، تجربه و تخصصی که خود متخصص دارد، مدت زمان لازم برای کاشت مو و غیره، هزینه کاشت مو را به شما اعلام می کند.

  1. انتخاب کلینیک و متخصص مناسب

کاشت مو زمانی موثر است که متخصص با تجربه و با مهارتی این فرآیند را برای بیمار انجام بدهد. متخصصی که تجربه دارد، قطعا از تکنیک های حرفه ای تری در حین کاشت مو استفاده می کند و درصد انجام موفقیت آمیز کاشت مو را بالاتر می رود. اگر در مورد متخصصی که انتخاب می کنید مطمئن نیستید، می توانید از طریق بیماران در مورد متخصص اطلاعاتی را بدست بیاورید. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد کاشت مو و کارهای قبل از آن م نمایید. جهت مشاوره با شماره 02144067005 تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید. 

کلینیک پوست و مو رز


کلینیک پوست و مو رز کاشت ,متخصص ,ریزش ,مورد ,پوست ,بیمار ,برای کاشت ,درصد موفقیت ,کلینیک پوست ,هزینه کاشت ,موفقیت کاشت ,زیادی بستگی دارد؛ ,فاکتورهای زیادی بستگی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تهویه رهسام مسیرِ عشق ارز دیجیتال ایران مازند گیم خرید و فروش سود پرک - مبتکران شیمی تولید کننده سود پرک مگا موزیک21 طب روحانی و قرانی یوسف با بهره گیری از قران و علوم غریبه